Mittwoch, 13. Mai 2009

Şişle converse patik yapılışı


Resim 1: 36 ilmekle basliyoruz. 2 sira harosa örüyoruz. 3. siradan itibaren asagida yazdigim ilmeklerde artirma yapiyoruz.
3. Sira: 2./18./19./35. = 40 ilmek
5. Sira: 3./19./22./38. = 44
7.Sira: 4./2O./25./41. = 48
9. Sira: 5./21./28./44. = 52
11. Sira: 6./22./31./47. = 56
13. Sira: 7./23./34./50. = 60 ilmek
bu arada bütün siralar harosa örülecek.

Resim 2 ve 3: 7 sira harosadan sonra artirma yapilmadan 4 sira daha örüyoruz ve kirmizi renge geciyoruz. 1 sira kirmiziyla harosa ördükten sonra tekrar beyazla devam ediyoruz.

Resim 4,5 ve 6: 60 ilmegin ortasindaki 12 ilmegi git gel yaparak kesiyoruz, kenarlarda 16 ilmek kalana kadar.

Resim 7: Simdi ipimizi kesiyoruz ve ortadaki 12 ilmegi 6 sira (ben 8 sira ördüm biraz uzun oldu gibi geldi bana) harosa ördükten sonra kesiyoruz.

Resim 8, 9 ve 10: Mavi renge geciyoruz. Patigin burun kismindan 7 sagdan 7 soldan toplam 14 ilmek cikariyoruz. Sisimizde toplam 46 ilmek olacak.

Resim 11: Bütün ilmekleri tek siste topluyoruz ve düz örüyoruz.

Resim 12 ve 13: Örgümüzün arka yüzünde 6 ilmek ördükten sonra 7. ve 8. ilmekleri bir de 31. ve 32. ilmegi de birlikte örüyoruz. Ön yüz yine düz. Arkada bu sefer 5 ilmek örüp 6. ve 7. ilmekleri birlikte örüyoruz, son da da 5 ilmek birakip ilk iki ilmegi birlikte örüyoruz. Ön yüz yine düz. 4 ilmek örüp 5. ve 6. ilmekleri birlikte örüyoruz ve sonda da yine ayni sekilde 4 ilmek birakip iki ilmegi birlikte örüyoruz. Daha sonra önler düz, arka ters olmak üzere 6 sira örüp kesiyoruz.

Resimleri detayli cekmeye calistim, umarim anlatabilmisimdir. Öreceklere simdiden kolay gelsin.

6 Kommentare:

  1. harika olmuş canım emek verip detaylıda anlatmışsın yüreğine sağlık tığ ile yapılanı görmüştüm ama şişle sanki daha hoş olmuş iyi günler

    AntwortenLöschen
  2. merhaba.bencede harika olmuş bende yapmaya çalıştım ama takıldım yapamadım bi türlü.hani şu 60 ilmek olunca ortada 12 ilmek kalana kadar kesiyoruz ya onu yapamadım.rica etsem daha detaylı anlatırmısınız orayı.daha detaylı resimde olur.yaklaşık 2 ay sonra oğlum olacak inşallah ona yapmak istiyorum.şimdiden çok teşekkür ederim

    AntwortenLöschen
  3. ülkücümi bugün çıktıyı aldım. aksam ben de yapmak istiyorum. detyalı da anlatım olunca dayanamayıp yapacağım.. eline sağlık..

    AntwortenLöschen
  4. ilk denemem başarısız oldu ülkücüm. sanırım 4 le ördüm ondan oldu. akşam tekrar deneyeceğim. bir de kırmızı yün alacağım aksam. yeşil yaptım güzel durmadı.

    AntwortenLöschen
  5. izle butonunu bulamadım. bu arada ayrıntılı anlatıma teşekkürler. ellerinize sağlık. bana da beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

    AntwortenLöschen